درب اتوماتیک سایبان برقی

سایبان دو طرفه

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۱۷ ق.ظ

سایبان دو طرفه

ابعاد سایبان دو طرفه

در هر بال از متراژ ۱ در ۳ آغاز (با پوشش شش متر مربع در دوبال) وبازشو3 متر در 8 متر عرض می باشد که متناسب با مساحت فضای مورد نظر ابعاد مختلف آن قابل استفاده می باشد. از دیگر امکانات سایبان دوطرفه می توان به قابلیت بازشوندگی بال ها به صورت جداگانه و تنظیم مقدار بازشوندگی  وتنظیم  شیب هر بال برای مدیریت بهتر فضا اشاره نمود.استفاده از یراق آلات مرقوب، جنس استاندارد پارچه سایبان و تکنولوژی بکار رفته در ساخت سایبان‌های دو طرفه، آنرا تبدیل به محصولی با کیفیت و قیمت مناسب نموده که می تواند مقاومت خوبی در برابر تابش شدید نور خورشید، باران و باد داشته باشد و زیبایی و آرامش را برای محیط پیرامون خود فراهم نماید. همچنین با توجه به جمع شدن پارچه در باکس انتهایی بال ها ضمن افزایش طول عمر پارچه سایبان، این پارچه ها کثیفی و آلودگی کمتری به خود گرفته و جلوه زیبا و نو تری به محیط اطراف خود می دهند.

ویژگی های سایبان دو طرفه

 

  1.   تنوع رنگ و طرح    
  2.  نسب سریع
  3.      تعمیر، نگهداری و خدمات پس از فروش مناسب 
  4.      طول عمر بالا 
  5.   صرفه جویی در هزینه 
  6.    ابعاد کوچک

 

موارد استفاده سایبان دو طرفه:  

 

 

 

  1.   فضای باز رستوران، کافی شاپ   
  2. باغ-ویلا
  3. روف گاردن
  4. آلاچیق  
  5.    استخر
  6.   پارکینگ فضای باز مدارس و مراکز تفریحی و آموزشی-
  7.   حیاط مساجد و اماکن متبرکه          

 

 

سایه بان دو طرفه از انواع سایبان های کشویی می باشد که بطور معمول در فضاهای کاملا باز مانند استخرهای روباز، فضای باز رستوران و کافی شاپ استفاده شده و از دو سایه بان متقارن که روی ستون های آلومینیومی به موازات هم قرارگرفته اند تشکیل می شود. سادگی، زیبایی، بصرفه بودن و باز و بسته شدن آسان توسط موتور برقی ویژگی های سایه بان دوطرفه می باشد که امکان مدیریت فضای باز گسترده ای را در برابر نور شدید و باران  برای شما فراهم می آورد.

این نوع از سایه بان ها از ستون و بازوهای فلزی، موتور برقی (برای باز و بسته کردن سایه بان) و پارچه که معمولا از جنس اکرلیک ضد آب می باشد ساخته می شوند. 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۷
محمد علی حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی